hansbjorckmalt.blogg.se

Nya öl på Systembolaget!

Kategori: Nya öl på Systembolaget

Idag var årets första släpp av små partier med många goda öl, (jag fick begränsa mig hårt eftersom jag ville ha flera av Brooklyn Black Chocolate Stout så jag fick släppa bl a Stones Double Bastard... :-( Men det som inköpts är inte fy skam! 
 
 
 
Jag har också gjort en beställning ur det lokala sortimentet, Poppels nya Projekt 002 Russian Imperial Stout (89720). Med tanke på hur pass bra deras Projekt 001 var så skall dett bli spännande!
Blilden stulen direkt från Poppels Facebooksida 
 
 
 
 
 
 
Och i kväll blir det Whiskyprovning med nya glasen...
 
 
 
Kan bli en bra helg... Nu ska jag handla mat sedan en skidtur och lite vila efteråt. Sedan iväg på Stinas Whiskyprovning och efter det mat med Fritiof och Margareta (och Inger förstås).
 
:-)  Hans
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: